Ustaw jako stronę domową   Dodaj do ulubionych   Atom protocol   RSS protocol   Polska werjs językowa sporty-walki.org   Combat sports news in english on sporty-walki.org    
KONTAKTREDAKCJALINKICHARYTATYWNIEFORUMBLOGI      
  STARTMMAK1BOKSKARATEKICK BOXINGJUDOZAPASYZ BRONIĄINNERANKINGIARCHIWUM
 

KSW 14: PUDZIAN vs NASTULA

Borzech, Super Express

2010-05-31

Mariusz Pudzianowski stanie naprzeciwko Pawła Nastuli podczas wrześniowej gali w łódzkiej hali Atlas Arena - czytamy w "Super Expressie". Informację tę potwierdza menedżerka byłego strongmana Barbara Demczuk.

Pudzianowski, który w formule MMA stoczył jak na razie trzy walki, zmierzy się z złotym medalistą olimpijskim w judo najprawdopodobniej 17 lub 24 września. Lepszy bilans w mieszanych sztukach walki ma jak na razie "Pudzian", który wygrał dwie walki i przegrał jedną. Nastula z kolei ma na swoim koncie tylko jedno zwycięstwo i cztery porażki. To, że walka się odbędzie potwierdza menedżerka Pudzianowskiego.

- W ostatnich dniach wszystko zostało ustalone i Mariusz będzie walczył z Nastulą - mówi Demczuk, która dodaje, że miejscem walki na 90% będzie łódzka Atlas Arena.

KOMENTARZE
Autor komentarza: golda87
Data: 31-05-2010 19:48:39
osobiscie nie mam nic do pudziana ale pawel nastula jest moim idolem dlatego jemu bede kibicowal w tej walce.ciesze sie, ze odbedzie sie ona gdyz laicy traktuja pawla z przymruzeniem oka jesli chodzi o mma.mysle, ze nastek pokaze charakter i udowodni, ze jest wielkim fighterem

Autor komentarza: czerwony
Data: 31-05-2010 21:27:52
Być albo nie być... dla obydwu zawodników.

Stawiam na Nastulę.

Autor komentarza: cdn
Data: 31-05-2010 21:51:11
wierzę, że Nastula wyjdzie z tej walki zwycięsko !

Autor komentarza: Albercik
Data: 31-05-2010 23:08:23
Bardzo fajnie, że ta walka się odbędzie. Ja nie jestem może specjalistą, ale spokojnie jestem sobie w stanie wyobrazić, że Pudzian jest w stanie to wygrać. Paweł Nastula, przy całym szacunku, to nie Tim Sylvia jeśli chodzi o gabaryty (moim zdaniem jeden z ważniejszych czynników porażki Pudziana z Timem), umiejętności też mniejsze i rekord słabszy (1-4). Tutaj Pudzian będzie dominował gabarytowo i siłowo. Kondycja oczywiście po stronie Pawła, ale jest nadzieja, że przez te 3,5 miesiąca Pudzian ją istotnie poprawi (choć rewelacji w tak, mimo wszystko, krótkim czasie też nie ma co się spodziewać). Technika - tu też duży plus dla Nastuli. Może być ciekawie, przewiduję, że walka ta nie skończy się zbyt szybko. Jestem za Pudzianem, ale Pawła Nastulę bardzo szanuję. Generalnie wolałbym jednak w przyszłości jak najmniej bratobójczych pojedynków, a więcej walk z zawodnikami zagranicznymi.

Autor komentarza: golda87
Data: 31-05-2010 23:57:40
propo komentarza albercika to porownujac tima sylvie do pawla nastuli nie trudno przyznac racje, ze tim przewaza nad pawlem gabarytami.drugi fakt jest taki, ze osiagniecia ma nieporownywalnie wieksze.umiejetnosci?pole do dyskusji...napewno pawel jest duzo lepszym zawodnikiem w parterze, silniejszym, a takze ma mocna stojke pod wzgledem judockim.jesli chodzi o uderzenia to ze zdziwieniem patrzylem kiedys jak bil solidnego przeciez barnetta.sylvia byl bardzo mocny pod wzgledem stojkowym ale w oktagonie z pudzianem prezentowal sie mizernie(walke wygral dzieki dawnym umiejetnoscia i doswiadczeniu).bolaczka zawodnikow stojkowych jest to, ze z wiekiem tracac szybkosc, traca polowe swoich umiejetnosci.podejrzewam, ze gdyby pawla skonfrontowac z timem, to bez wiekszych problemow nastek sprowadzilby walke do parteru.a wracajac do walki pudziana z nastula to napisales, ze pawel bedzie gorowal nad pudzianem kondycja.oczywiscie zgadzam sie z tym ale akurat nie jest to wielki atut pawla nastuli.nastula zawsze mial problem z kondcyja(kondycja i brak doswiadczenia byly glowna przyczyna jego przegranej z minotaurem).jesli pudzian moze wygrac z nastula to zastanowmy sie nad jego atutami.jakie plusy po stronie pudziana?sila?ciezko stwierdzic bo w sportach walki sila jest zupelnie inaczej wykorzystywana niz w strongmenach(w walce z kawaguchim cos pudzianowi zaczelo jej brakowac).napewno tez nie psychika bo niewielu zawodnikow jest tak slinych psychicznie jak nastula(pudzian w walce z sylvia mial bezradnosc w oczach).mysle, ze ogromne parcie na sukces i glod walki jest po stronie pudziana.czy to starczy na nastule?zobaczymy we wrzesniu.jednak mimo wszystko nalezy cieszyc sie, ze pudzian bawi sie w mma.promuje ten sport w naszym kraju a i jemu wyjdzie to na zdrowie.z pewnoscia bardziej niz strongmenka

Autor komentarza: Albercik
Data: 01-06-2010 00:10:31
Zgadzam się, także z tym, że Pudzian robi MMA ogromną reklamę i niesamowicie przyspiesza zwiększanie się popularności tego sportu w Polsce. Również uważam, że zrzucenie wielu kilogramów i wzmocnienie kondycji dobrze zrobi skatowanemu wieloma latami niezwykle ciężkich treningów oraz, nie oszukujmy się, hardcoreową "suplementacją" ciału Pudziana i wyjdzie mu na zdrowie, a na pewno nie zaszkodzi. Ale obawiam się, że tak czy inaczej jakąś cenę zdrowotną za ten tryb życia za kilka lat może zapłacić.

Autor komentarza: Escobar
Data: 01-06-2010 07:41:07
Mariusz podda się po raz kolejny. Nie ma czym wygrać tej walki - wg mnie jakaś dźwignia lub duszenie. Pozdrawiam

Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 01-06-2010 07:45:41
2:2 będzie bilans Maria po tej walce !

Zamiast zabrać się za trening on dalej robi z siebie showmana jako mistrz ceremonii na jakiejś gali, może potem jeszcze Big Brother i akurat we wrześniu będzie do walki gotowy...

Autor komentarza: juniorkrk
Data: 01-06-2010 09:03:56
bardzo mi sie podoba argument ALBERCIKA. "Pudzian ma lepszy rekord". .. Ta... Szkoda tylko, że Paweł Nastula nie walczył z "bokserem", czy japończykiem którego nikt nie znał (przy całym szacunku do niego). Nastula walczył z Minotauro (jedynym człowiekiem który w jednym czasie posiadał dwa pasy w najważniejszych organizacji UFC I PRIDEFC), z Joshem Barnettem który w zeszłym roku został mistrzem No-Gi Competition, i walczył w finałach PRIDE FC, walczył też z Aleksandrem Emelianenko, bratem Fiodora, który bez wątpienia był czołowym zawodnikiem MMA w tamtych latach. Ludzie.. Jak wy możecie porównywać Pudziana (POD WZGLĘDEM MMA!!!) do Nastuli. Pudziana, który uciekał na ringu przed Silvą, Pudziana, który położył się na ziemi, bo nie miał już siły stać. Pudzian nie ma kompletnie żadnych szans z Nastulą. W walce z prawdziwym zawodnikiem MMA jak Sylvia, co ja mówie - z cieniem prawdziwego zawodnika pokazał tylko tyle - że nic nie umie w tej dziedzinie i nigdy nie będzie umieć - bo nie ma do tego predyspozycji, ma złą budowę. MMA to nie jest sport dla siłaczy.

Autor komentarza: Albercik
Data: 01-06-2010 09:23:16
Juniorkrk - pokaż mi miejsce, w którym napisałem, że Pudzian wygra, bo ma lepszy rekord. Nie przypisuj mi z łaski swojej słów, których nie napisałem.

Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 01-06-2010 09:33:13
trudno się nie zgodzić. Przeciągnie samolotów, podnoszenie aut ma się ni jak do walki w ringu. Pudzian myślał że swoja nadludzka siłą nadrobi braki w technice i będzie zgniatał rywali, a tu mały zonk, ta siła w ringu sprawdza się tylko w konfrontacji z kiepskimi zawodnikami.

Pomimo pierwszych pozytywnych emocji na temat Maria w sportach walki teraz niestety muszę powiedzieć że nie widzę go walczącego z czołówka :( Po pierwsze nie nadrobi lat treningów w rok, a po drugie jego budowa nie jest dobra ani kawałku do sportów walki. Obawiam się że kondycji na pełną 3 rondową walkę też nie zrobi chyba że w przerwach będą go podpinać pod tlen. Podczas ostatnie walki bałem się żeby on na jakiś zawał nie padł bo zrobił się na plecach niesamowicie siny, on jet jak kameleon :D

Obecnie walka Pudziana z kimś z czołówki wyglądał by tak że nawet nie zdążył by się odklepać bo już by leżał nieprzytomny :(

Autor komentarza: juniorkrk
Data: 01-06-2010 14:54:28
Albercik - jasne, nie napisałeś że Pudzian wygra bo ma lepszy rekord, zarzuciłeś natomiast że Nastula ma słaby. Owszem - ma aż 80% przegranych pojedynków. Ale Nastula, walcząc tylko w Polsce, mógłby nastukać piękny rekord - ale to on, jako jedyny Polak walczył naprawdę z czołówką. Przy jego pierwszej walce z z Nogueirą, w pierwszym rzędzie siedział Mirko Crocop, bacznie obserwując nową siłę w dywizji ciężkiej. Zresztą, czy nie dziwi was, że mimo przegrania 2 pierwszych walk, został wystawiony do 3ciej? Poza tym, w jego rekordzie jest jedna walka, której werdykt był bardzo kontrowersyjny.
Paweł Nastula ma już 40 lat, i nie jest tym samym fighterem, który występował w Pride FC, ale gdy ludzie porównują go do Pudziana, mówiąc że Pudzian na pewno wygra - to mnie normalnie kurwica bierze. Lubię Pudziana, szanuję - ale nie ma go co stawiać w jednym rzędzie z kimś takim jak Nastula.
..
Jest jeszcze jedna rzecz - ludzie mówią, że Pudzian potrzebuje kondycji nabrać. To są największe brednie jakie można mówić. Pudzian już ma świetną kondycję. On ma po prostu dużo za dużo mięśni, których nie jest w stanie dotlenić. I choćby nie wiem jak dużo pracował nad kondycją - w walce, gdy dochodzi stres i adrenalina, po pierwszej rundzie zawsze będzie sapał i robił się purpurowy, 5% tłuszczu w organizmie, przy 130kg wagi - tego sie po prostu nie da przeskoczyć, mieśnie potrzebują tlenu.
Inna jest jeszcze sprawa, jak lata brania różnych odżywek, a kto wie czy nie "ODŻYWEK" również - wpływa na gospodarkę tlenową w organiźmie.

Autor komentarza: otke
Data: 01-06-2010 14:55:48
postawiłbym na Nastulę z walk z Pride wszystkie pieniądze, ale teraz to już inny człowiek, starszy, bez takiego treningu jak kiedyś. A Pudzian może się zmotywować i zaszaleć z przygotowaniami. Chciałbym żeby walczyli 3 rundy, wtedy chyba i tak stawiałbym na Pawła. Lubię obydwu, ale szacunek mam nieporównywalnie większy do Nastuli.
A co myślicie o młodszym niż teraz Kubackim w mma(w judo w walkach open wygrywał z Nastulą)? Myślę że z np Pudziana zrobiłby karuzelę.

Autor komentarza: Albercik
Data: 01-06-2010 15:27:20
Juniorkrk - porównałem tylko rekord Nastuli (i pośrednio jego osiągnięcia) z tym, czego dokonał Tim Sylvia. Mimo wszystko Sylvia jest bardziej utytułowanym i doświadczonym zawodnikiem, chyba nie zaprzeczysz, a więc moim zdaniem Paweł Nastula jest łatwiejszym rywalem, co absolutnie nie znaczy, że Pudzian sobie z nim musi poradzić - przekonamy się we wrześniu.
Co do kondycji Pudziana to oczywiście mam na myśli zrzucenie kolejnych kilogramów mięśni - tu pełna zgoda.
Co do "odżywek" to chyba nikt zdrowo myślący nie ma wątpliwości, że Pudzian je brał, za co go zresztą nie potępiam, wybrał taki sposób na życie i zna ryzyko ewentualnych konsekwencji zdrowotnych. Ja bym nigdy takich rzeczy nie wziął (ograniczam się do suplementacji), ale ja jestem "zwykłym" człowiekiem, który nie zarabia mięśniami na życie.

Autor komentarza: juniorkrk
Data: 01-06-2010 16:03:00
Nie chcę wychwalać Nastuli pod niebiosa, ani odbierać nic Sylvii, ale mimo że Tim jest oczywiście znacznie bardziej utytułowanym zawodnikiem - to trzeba jednak pamiętać, że wtedy kiedy Sylvia zdobywał tytuł mistrza UFC - amerykańska organizacja była tylko cieniem potęgi i poziomu PRIDE. Tego właśnie Pride w którym Nastula walczył.
Jednak, Albercik - jasne, przepraszam - porównywałeś rekord Nastuli do rekordu Sylvii nie odnosząc się do Pudziana - tu moja nadinterpretacja.
Otke słusznie zauważył, że teraz Nastula nie jest tym samym zawodnikiem, który występował na Pride. Wydaje mi się jednak, że mniejsza jest różnica między Pawłem sprzed lat a dzisiejszym, niż między Timem Sylvią walczącym z Pudzianem a Timem Sylvią walczącym z Ricco Rodrigezem czy Andreiem Arlovskim.

Autor komentarza: juniorkrk
Data: 01-06-2010 16:09:40
tim sylvia
http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail_crop/600/_images/pictures/20/20401.jpg
wyglądał kiedyś trochę inaczej .. ;)

Autor komentarza: Albercik
Data: 01-06-2010 20:23:33
Faktycznie, sylwetka kiedyś znacznie lepsza. Wygląda na to, że "to se ne vrati" ;) Nie wróżę mu teraz sukcesów w walkach z czołówką MMA, ale na niedoświadczonego Pudziana wystarczyło. Eh, gdyby Mariusz wykorzystał tę szansę po przewróceniu Sylvii... ale tu wyszedl właśnie brak doświadczenia. Miejmy nadzieję, że ta nauczka wpłynie na niego pozytywnie.

Autor komentarza: otke
Data: 02-06-2010 11:11:51
a co to za wielka szansa? zawodnicy mma ciągle się przewracają, zachodzą sobie za plecy, rzucają sobą, kopią i biją się po całym ciele a potem wstają i walczą dalej. ja w tej walce nie widziałem jakiejś chwili w której Pudzian zagrażał Maniakowi.

Autor komentarza: Kraver93
Data: 09-07-2010 18:18:03
Walka vs Nastula zawiodę was ale walki chyba nie będzie http://www.extreme.banzaj.pl/Pudzian-wycofuje-sie-z-walki-z-Nastula-9452.html

Autor komentarza: Kraver93
Data: 09-07-2010 18:18:55
Pudzian vs Nastula poprawka;)

Autor komentarza: Kraver93
Data: 09-07-2010 18:18:59
Pudzian vs Nastula poprawka;)

 
Aby móc komentować, musisz być zarejestorwanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.
Panel logowania
Login:
Hasło:
 
 
Zapamiętaj
Portal przegląda teraz 177 gości
oraz 0 zalogowanych użytkowników.
Polecamy














Zapraszamy
Patronat medialny





































Partnerzy













Statystyki
statystyka

Sportingbet.pl to Twój sportowy bukmacher internetowy.